השקעה בזהב 2024 – כל מה שצריך לדעת על השקעה בזהב היום

משקיעים רבים, ותיקים וחדשים כאחד, בוחרים להשקיע בזהב בשנת 2024. מתכת זו נחשבת לנכס יקר ערך, והשקעה בה ממשיכה להיות בחירה פופולרית בקרב משקיעים רבים בכל העולם. למעשה, השקעה בזהב יכולה להיות משתלמת במיוחד היום, אף יותר מבעבר, דווקא בשל חוסר הוודאות הכלכלי בארץ ובעולם והעליה החדה במחירים בכל תחומי החיים. במאמר זה נדון בהשקעה בשנת 2024 – מדוע להשקיע דווקא בזהב וכיצד גם אתם יכולים לעשות זאת?

מהם היתרונות הטמונים בהשקעה בזהב בשנת 2024?

השקעה בזהב טומנת בחובה יתרונות רבים אשר הופכים אותה לאפשרות השקעה אטרקטיבית בקרב משקיעים בישראל ובעולם; מדובר בנכס מוחשי אשר ניתן להחזיק בו פיזית. ניתן לראות כי זהב נוטה לשמור את ערכו בטווח הארוך, ובזכות יתרון זה הוא משמש להגנה מפני אינפלציה. עובדה זו העניקה למתכת הזהב את התואר ״מקלט בטוח״ (Safe Haven) במהלך משברים כלכליים. נוסף על כך, זהב יכול לספק גיוון לתיק ההשקעות שלכם ולייצר עבורכם השקעה משתלמת ובטוחה למשך שנים. גיוון הוא המפתח לאסטרטגיית השקעה מוצלחת – מתוך כך, זהב עשוי להפחית תנודתיות בתיק השקעות שלכם ולספק עוגן במצבים של ירידות חדות בשוק.

כיצד להשקיע בזהב בשנת 2024?

קיימות מספר דרכים בהן ניתן להשקיע בזהב, כאשר לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה. הדרכים העיקריות לבצע השקעה בזהב בשנת 2024 כוללות קנייה של זהב פיזי, כגון מטבעות ומטילים, או קניית קרנות נסחרות בזהב (ETF), מניות כריית זהב, חוזים עתידיים וניירות ערך. לכל אחת מאפשרות ההשקעה הללו יש סיכונים ותשואות שונות, וחשוב להכיר אותן על מנת שתוכלו להשקיע בצורה המתאימה ביותר עבורכם.

אנו ב״עולם הזהב״ מציעים השקעה בזהב פיזי, בצורת מטילים, מטבעות וראונדים, במשקלים וסוגים שונים. השקעה במוצר פיזי מעניקה למשקיעים ביטחון גבוה יותר מאשר השקעה במניות של חברות כרייה או בזהב ״על הנייר״, מכיוון שהיא מציעה אחזקה ישירה במתכת. בהשקעה ״עקיפה״, בין אם קניית זהב בבורסה או במניות של חברות בתחום, אתם עלולים להיות חשופים לסיכוני שוק ולאירועים כלכליים בלתי צפויים שיכולים להשפיע על ערך ההשקעה שלכם ועל היכולת לממש אותה בעת הצורך. זאת בניגוד לזהב פיזי אשר נמצא ״בידיים שלכם״, נזיל, נייד וניתן למכירה במחיר אחיד בכל העולם בכל עת.

כמו כל השקעה, גם השקעה בזהב מלווה בסיכונים משלה – ובעולם ההשקעה בזהב הסיכון המרכזי הוא זיופים ורמאויות. לכן, אם אתם עושים את הצעדים הראשונים בעולם ההשקעה בזהב, הדגש המרכזי הוא היכן אתם קונים – האם מדובר בגוף ותיק, מוכר ובעל מוניטין? כמה שנים החברה פועלת? האם יש חנות פיזית? האם במידה ונרצה למכור את הזהב שלנו, החברה קונה את המתכת חזרה? תשובות חיוביות לשאלות אלה יסייעו לצמצם את הסיכון הנלווה לקניית זהב ולהבטיח עסקה עם מינימום סיכון.

מחיר הזהב בשנת 2024

מספר גורמים משפיעים על מחיר הזהב, והם כוללים בעיקר היצע וביקוש, אירועים כלכליים, אירועים פוליטיים גלובליים ותנודות מטבע. היכרות עם הגורמים הללו עשויה לסייע למשקיעים לקבל החלטות מושכלות לגבי הזמן המתאים עבורם לקנות או למכור זהב.

מחיר הזהב משתנה בכל רגע בימים ובשעות המסחר בעולם (שני עד שישי). אצלנו באתר ניתן לראות את מחיר הזהב בזמן אמת וכן את גרף הזהב ההיסטורי עד 20 שנה אחורה.

השקעה בזהב בשנת 2024 – רק ב״עולם הזהב״

השקעה בזהב בשנת 2024 יכולה להיות תוספת חשובה ונבונה מאוד לתיק ההשקעות שלכם. הבנה מעמיקה של היתרונות הטמונים בהשקעה בזהב והדרך להשקעה נכונה היא חיונית להצלחתכם. קיימות כיום דרכים רבות להשקיע בזהב – אנחנו ממליצים ללמוד את השוק היטב, להכיר את הגורמים המשפיעים על מחיר הזהב והסיכונים האפשריים על מנת למצוא את דרך ההשקעה המתאימה ביותר עבורכם.

כמו בכל התחלה חדשה, הצעדים הראשונים בתחום המרתק של הזהב עשויים להיות מאתגרים. אנו ב״עולם הזהב״ מלווים משקיעים חדשים וותיקים בהשקעה בזהב. נשמח לסייע לכם להשקיע בזהב ולגוון את תיק ההשקעות שלכם – השאירו את הפרטים שלכם עוד היום ונחזור אליכם בהקדם.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!