מכירת אונקיות זהב – איפה ובכמה ניתן למכור אונקיות זהב?

מכירת אונקיות זהב היא אופציה מצוינת למי שמעוניין להנזיל ולממש את ההון שברשותו. זהב נמצא ממש בכל בית בישראל – בעיקר בתכשיטים ובאוספים (מטבעות זהב ומדליות זהב) או כמטילי זהב שנקנו לצרכי חיסכון. מדובר באוצר אמיתי שלרוב איננו יודעים על קיומו ורק מחכה שנקצור את פירותיו. במציאות המאתגרת של ימינו רבים מחפשים לממש נכסים – מכירת אונקיות זהב, וזהב באופן כללי, יכולה להיות הזדמנות נפלאה לשם כך. במאמר שלפניכם ריכזנו את כל המידע שאתם צריכים לדעת על מכירת אונקיות זהב. מעוניינים למכור אונקיות זהב שברשותכם? יש לכם שאלות? המשיכו לקרוא.

איך נקבע מחיר הזהב?

כבר בימי הביניים נקבעה שיטה כדי לחשב את ערך הזהב – שיטת משקל בשם ״אונקייה״ או ״אונקייה טרוי״. וודאי שמעתם את המילה אך ייתכן ואינכם יודעים את משמעותה. אם כך – אונקיה אחת שווה כ-31.1 גרם של זהב.

מחיר אונקיית זהב, כמו מחיר של כל סחורה, נקבע על ידי השוק – או במילים אחרות, ״משחק״ של ביקוש והיצע. גורמים רבים משפיעים על מחירו – החל מתנאים כלכליים עולמיים ועד נושאים גיאופוליטיים. כך או כך, מחיר הזהב נקבע על ידי מערכת ממוחשבת המשכללת את הפעולות של ה״קונים״ וה״מוכרים״ של זהב, ובהתאם, נקבע מחיר הזהב – או במילים אחרות, מחיר הספוט (Spot Price).

איפה אפשר למכור אונקיית זהב?

אם אתם מחפשים למכור אונקיית זהב – הגעתם בדיוק למקום הנכון. הצוות המנוסה שלנו קונה אונקיות זהב בתצורה של מטבעות זהב, מדליות זהב ומטילי זהב. ניסיון מצטבר של עשרות שנים ומאות לקוחות מרוצים מאפשרים לקבל הצעת מחיר מקצועית וברורה במהירות ולמכור את אונקיות הזהב שברשותכם בביטחון. מוזמנים להשאיר לנו פרטים באתר ואנו ניצור איתכם קשר לפרטים נוספים.

מכירת אונקיית זהב – איך זה קורה בפועל?

בשלב הראשון אנו נבקש מכם לצלם ולשלוח לנו את הפריטים שברשותכם, על מנת שנוכל להכין לכם הערכת שווי. במידה ובוצעה בעבר הערכת שווי, נבקש העתק גם שלה, בנוסף לכל מידע נוסף שברשותכם (רשימת פריטים, תעודות, וכדומה)..

בשלב השני אנחנו מפשילים שרוולים ומתחילים לזהות את הפריטים. זה בדרך כלל לוקח בין יום ליומיים, ולאחריהם תקבלו רשימה מסודרת של כלל הפריטים שברשותכם ולצד כל פריט את המשקל שלו, טוהר המתכת והמחיר העדכני נכון לאותו יום.

לאחר שתאשרו את ההצעה נקבע פגישה פרונטלית בה נאמת ונזהה יחדיו את הפריטים. בסיום הפגישה נבצע העברה בנקאית לחשבונכם עבור כלל הפריטים שמסרתם.

איזה זהב ניתן למכור?

אנחנו ב״עולם הזהב״ קונים מלקוחותינו מטבעות זהב, מטילי זהב ומדליות זהב בלבד, החל מאונקיות בודדות ועד קילוגרמים רבים. למען הסר ספק – איננו קונים בשלב זה תכשיטים.

מכירת אונקיות זהב דרך “עולם הזהב”

אם אתם עדיין מתלבטים היכן והאם כדאי לכם למכור אונקיות זהב, נשמח לשוחח ולספר לכם עוד על התהליך ולעזור לכם לבצע את ההחלטה תוך בחינת הקריטריונים השונים שעומדים בפניכם. שנים רבות של עבודה בתחום, מעקב עקבי אחר מחיר הזהב וניסיון מול מאות לקוחות הפכו אותנו למומחים בתחומנו – נשמח לחלוק מהידע שצברנו. השאירו את הפרטים שלכם עוד היום באתר ואנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!