מכירת זהב ישן – כך תעשו את זה נכון

זהב נחשב כבר אלפי שנים ל״נכס מקלט״ נזיל במיוחד אשר ניתן לממש בכל עת במידת הצורך. הוא נמצא כמעט בכל מקום סביבנו – אם בתכשיטים שאנו עונדים, במכשירים האלקטרוניים בהם אנחנו משתמשים ולעתים כאוצר של ממש, כאוסף ישן של מטבעות ומטילים העובר מדור לדור. במציאות של ימינו רבים מעוניינים לממש את אחזקתם בזהב, כל אחד מסיבותיו שלו. מחיר הזהב, אשר בשני העשורים האחרונים עלה ביותר מפי 10, הגדיל את הביקוש לקבל מזומן עבור זהב. אם גם אתם רוצים למכור זהב ישן שברשותכם, הגעתם למקום הנכון. ריכזנו עבורכם מטה כל מה שאתם צריכים לדעת – מוזמנים להשאיר לנו הודעה בטופס הפנייה באתר ונשמח לסייע לכם במכירת זהב ישן שברשותכם ולהפוך אותו לכסף נזיל באופן מיידי.

מכירת זהב ישן – איפה מוכרים זהב ישן?

אז איפה תוכלו למכור זהב ישן שברשותכם? ממש כאן. הצוות שלנו קונה מטבעות זהב, מטילי זהב ומדליות זהב כבר שנים רבות, ביצע מאות עסקאות מוצלחות (מוזמנים לבקש המלצות כמובן) וישמח לעמוד לשירותכם. אנו נבצע הערכת שווי מקיפה אשר בסופה תהיה לכם טבלה מסודרת של הפריטים שברשותכם וכל המידע הרלוונטי כדי לחשב את שווי הפריטים, בדגש על משקל וטוהר מתכת של כל פריט, וכמובן שהמחיר העדכני נכון ליום ביצוע ההערכה.

כיצד נבצע תהליך של מכירת זהב ישן?

על מנת לקנות זהב ישן שברשותכם נבצע מספר שלבים פשוטים:

  1. צילום הפריטים שברשותכם – על מנת שנוכל לזהות אותם ולספק לכם הערכת שווי מסודרת טרם פגישתנו.
  2. ביצוע הערכת שווי – לאחר שנקבל את התמונות הצוות שלנו יבצע הערכת שווי לפריטים שברשותכם. בדרך כלל כבר ביום למחרת תקבלו את הטבלה, המפרטת עבור כל פריט את משקלו, טוהר המתכת ואת שוויו נכון ליום ביצוע הערכת השווי.
  3. תיאום פגישה – לאחר שתאשרו את הערכת השווי נוכל להתקדם לתיאום פרונטלית. בפגישה קצרה ונעימה נוודא ונבדוק פיזית כל פריט יחד איתכם ובנוכחותכם, ובסיומה נבצע העברה בנקאית לחשבונכם בהתאם לערך הזהב העדכני.

מתי כדאי למכור זהב ישן?

אין זמן נכון או לא נכון למכירת זהב ישן – זה כמובן תלוי בצרכים האישיים של כל אחד, אולם כן חשוב לקחת בחשבון את מחיר הזהב. בימים אלה נע מחיר הזהב סביב שיא כל הזמנים, ולכן מדובר בתקופה מתגמלת עבור מי שמתכנן מכירת זהב ישן שברשותו.

לפי מה נקבע מחיר הזהב העולמי?

הזהב משמש למגוון תעשיות בעולם, ביניהם הטכנולוגיה והאלקטרוניקה (כמעט בכל אייפון יש חלקיקי זהב קטנים), התכשיטים וכמובן ההשקעות והפיננסים. ככל סחורה, מחיר הזהב נקבע בהתאם לביקוש והיצע. תכונותיו הייחודיות של הזהב – הנדירות שלו, המוליכות החשמלית הגבוהה, היותו חסין לחלודה וניתן לעיבוד, הופכים אותו ליקר במיוחד. בין היתר על מחיר הזהב משפיעים גורמים כלכליים גלובאליים, גורמים גיאופוליטיים (כגון מלחמות ואסונות) וביקושים מצד הבנקים המרכזיים. כל אלה גרמו לזינוק משמעותי במחיר הזהב בשנים האחרונות עד ל-2,000$ לאונקייה (31.1 גרם). הזינוק במחיר הזהב בא לידי ביטוי היטב עבור מי שמתכנן מכירת זהב ישן. חדשות טובות, נכון?

מה המחיר שאקבל עבור הזהב הישן שברשותי?

מחיר הזהב משתנה בכל רגע בהתאם למסחר העולמי בזהב – תוכלו לראות את מחיר הזהב בזמן אמת בגרף הזהב שלנו. אנו קונים זהב ישן בהתאם למחיר הזהב בזמן אמת בניכוי עמלת מכירה מוסכמת – מוזמנים לפנות אלינו באמצעות דף יצירת הקשר באתר למידע עדכני.

מכירת זהב ישן – אז איך יוצאים לדרך?

מכירת זהב ישן מעולם לא הייתה פשוטה יותר. כל שתצטרכו לעשות זה להשאיר לנו פרטים בעמוד יצירת הקשר באתר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם. עם עשרות שנות ניסיון מצטבר ומאות עסקאות מוצלחות, אצלנו תוכלו לפדות את הזהב הישן שלכם תוך ליווי אישי מקצועי ונעים, בשקיפות וביטחון. מחכים לפגוש אתכם – הקפה עלינו.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!