מטילי כסף – יתרונות, חסרונות והמלצות להשקעה במתכת הכסופה

בתקופה כלכלית המאופיינת בתנודות רבות, משקיעים מחפשים נכסים יציבים מפני טלטלות. מטילי כסף, בעלי ערך מוחשי ושימושים תעשייתיים רבים, מושכים אליהם תשומת לב מצד משקיעים מנוסים ומתחילים כאחד.  בשנת 2024, בצל אי ודאות גוברת בשווקים, השקעה במטילי כסף עשויה להוות אפיק אטרקטיבי להגנה על ההון.

בין אם אתם משקיעים מנוסים המחפשים לגוון את תיק ההשקעות שלכם ובין אם חדשים בתחום, מאמר זה יספק לכם את המידע הדרוש על מנת לקבל החלטות מושכלות בנוגע להשקעה במטילי כסף.

כיצד נקבע ערכם של מטילי הכסף?

ערכם של מטילי כסף מוצמד למחיר השוק של המתכת המכונה ״מחיר ספוט״. מחיר זה נקבע על פי שוק הסחורות העולמי ומשתנה בהתאם למגוון גורמים, כמו היצע וביקוש, אירועים גיאופוליטיים ושינויים בערכי המטבע.

כאשר מעריכים את ערכו של מטילי כסף, טוהר ומשקל הם שיקולים מרכזיים. מחיר הספוט של כסף מתייחס למשקל אונקיה (31.103 גרם). רוב מטילי הכסף מכילים 99.9% כסף טהור וערכם של מטילים במשקלים שונים מחושב על ידי המרת משקלם לאונקיה והכפלה במחיר ספוט הכסף הנוכחי. נוסחה זו מספקת הערכת שווי בזמן אמת ומשקפת את מגמות שוק הכסף העולמי.

מטילי כסף מגיעים בגדלים ועיצובים שונים ובזכות כך מציעים למשקיעים אפשרויות השקעה שונות. מטילים קטנים יותר, כמו 1 אונקיה או 5 אונקיות פופולריים בשל תג המחיר הנגיש יחסית שלהם. מטילים גדולים יותר כגון מטילים במשקל 500 גרם או 1 ק”ג מציעים פרמיה נמוכה יותר על מחיר הספוט אך דורשים השקעה ראשונית גדולה יותר. מטילי כסף מסוימים עשוים להיות בעלי ערך נוסף למשקל המתכת הטהורה, כמו מטילי כסף בעלי עיצוב ייחודי או כמות מוגבלת.

מדוע כדאי להשקיע במטילי כסף?

השקעה במטילי כסף כדאית מסיבות שונות. ראשית, היא מספקת הגנה מפני אינפלציה ושחיקת ערך המטבע ושומרת על ערכה גם בתקופות של שפל כלכלי. שנית, לכסף ביקוש תעשייתי הולך וגובר, במיוחד בתחומים מתפתחים כמו אנרגיה מתחדשת, אלקטרוניקה וטכנולוגיה רפואית, העשויים לתמוך בעליית ערך עתידית. נוסף על כך, כסף מהווה משאב מוגבל אשר איננו ניתן לייצור ולכן הסבירות שישמור על ערכו לאורך זמן גבוהה. מחירו ה”נמוך” של הכסף, בהשוואה לזהב, הופכת אותו לנגיש למגוון רחב יותר של משקיעים ומאפשרת פיזור השקעות והפחתת סיכונים.

קניית מטילי כסף כדאית מחייבת קניה מסוחרים בעלי מוניטין. ניתן לקנות מסוחרי מתכות יקרות מקוונים, חנויות מטבעות מקומיות או ישירות ממיטבעות. סוחרים מקוונים מספקים לעתים קרובות מבחר גדול יותר ותמחור תחרותי, אך חשוב לוודא אמינות וניסיון ארוך טווח בשוק. כמו כן, אחסון מאובטח הוא קריטי. ניתן לבחור בכספת ביתית אך המלצתנו הגורפת תהיה לבחור בשירותי אחסון מקצועיים על מנת למזער סיכון גניבה.

יגיע הרגע בו תבחרו למכור את מטילי הכסף שלכם. היכרות השוק והיכרות עם הקונה הם המפתח. קחו בחשבון שמכיוון שמדובר במוצר פיזי (ולא במתכת ״על הנייר״) מחיר המכירה יהיה בהכרח מתחת למחיר הספוט בשוק. גם אנחנו קונים מטילי כסף – מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך העמוד הייעודי באתר.

השקעה במטילי כסף עם ״עולם הזהב״

אנחנו בחברת “עולם הזהב” מאפשרים השקעה בכסף בצורה מקצועית, בטוחה ופשוטה. עם עשרות שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים, אנו יכולים להגיד בביטחון שהשקעה במתכות יקרות עושים דרך עולם הזהב. נשמח לסייע גם לכם להפוך את הכסף שחסכתם לאורך שנים ל״מטבע גלובאלי״ אשר יבטיח חסינות מפני משברים ועמידות מפני טלטלות מקומיות ובינלאומיות. למידע נוסף והשקעה במטילי כסף השאירו את הפרטים שלכם באתר ונשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!