קניית זהב בישראל – איך ואיפה קונים זהב בישראל?

לאורך כל ההיסטוריה חשקה האנושות בזהב. זהב מכונה “מתכת האלים” ו”מטבע גלובאלי” ובימינו הוא מהווה אפשרות השקעה מצוינת המסייעת להגנה מפני אינפלציה ומפני טלטלות במערכת הפיננסית. זהב מהווה אפשרות מצוינת להשקעה והבטחת עושר פיננסי למשך עשורים קדימה.

קניית זהב בישראל – איך עושים זאת? איפה קונים זהב בישראל ואיך עושים זאת נכון? ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב אודות קניית זהב בישראל והשקעה בזהב בישראל.

קניית זהב בישראל – האם כדאי להשקיע בזהב?

השקעה בזהב יכולה להיות בחירה נבונה עבור אנשים המעוניינים לגוון את תיקי ההשקעות שלהם ולהגן על עושרם מפני אינפלציה ואי ודאות כלכלית. מבחינה היסטורית, הזהב שמר על ערכו בטווח הארוך, והוא משמש כהגנה מפני תנודתיות בשוק ושחיקה בערך המטבע.

עם זאת, חשוב לעשות את המחקר העצמאי שלכם ולהעריך בקפידה את הסיכונים והיתרונות של השקעה בזהב, כמו גם את הצורות השונות של השקעות הזהב הזמינות.

בסופו של דבר, כמו כל השקעה, השקעה בזהב טומנת בחובה רמת סיכון מסוימת, וחשוב שיהיה תיק מגוון הכולל מגוון נכסים כדי לסייע בהפחתת הסיכון הזה. אם אתם שוקלים להשקיע בזהב, מומלץ לערוך מחקר קצר כדי להבטיח שתקבלו החלטות השקעה מושכלות שתואמות את אסטרטגיית ההשקעה הכוללת שלכם. המידע באתר ואנחנו כמובן כאן לשירותכם כדי לסייע לכם בהחלטה זו.

האם כדאי לקנות זהב בבורסה?

לקנות זהב בבורסה אומר לקנות זהב “על הנייר”, כלומר אינכם מחזיקים בזהב פיזי. המשמעות היא שברגע של קריסה פיננסית לא תהיה לכם גישה לזהב. לכן משקיעים מנוסים ומתוחכמים בוחרים להשקיע בזהב פיזי ולהחזיק זהב באופן ישיר ולא דרך הבורסה. זהב פיזי אמנם צריך לאחסן במקום בטוח – זה יכול להיות כספת ביתית או בחדר כספות, ויש לכך עלות מסוימת, אך ישנם שירותים ייעודיים לכך והעלות דומה לאחזקת תעודת סל בזהב.

חשוב לזכור – קניית זהב בבורסה אינה מספקת את הביטחון שזהב פיזי נותן לנו. זהב “על הנייר” לעולם יהיה תלוי במערכת הפיננסית. אמנם תוכלו למכור אותו בבורסה בימים כתיקונם, אך אינכם יכולים לדעת מה יקרה ברגע האמת – ולכן תמיד נעדיף להשקיע בזהב פיזי על פני זהב בבורסה.

איפה אפשר לקנות זהב בישראל?

אם אתם מחפשים לקנות זהב, ישנן מספר אפשרויות העומדות לרשותכם בכדי לבצע קניית זהב בישראל:

  1. סוחרי זהב: בישראל ישנם סוחרי זהב המתמחים במכירת מטבעות זהב ומטילי זהב. ניתן למצוא אותם ברחבי האינטרנט או בסניפים פיזיים ברחבי ישראל.
  2. תעודות סל זהב: ניתן להשקיע בזהב גם באמצעות קרנות נסחרות בבורסה (ETF) הנסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. תעודות סל אלו עוקבות אחר מחיר הזהב ומספקות דרך להשקיע במתכת היקרה מבלי להחזיק בה פיזית.
  3. אתרים בינלאומיים: ניתן כמובן להזמין זהב מאתרים בינלאומיים, אך אלה לרוב יגבו דמי משלוח וטיפול גבוהים לעומת אתרים וחנויות בישראל.

קניית זהב בישראל עם “עולם הזהב”

אנחנו בחברת עולם הזהב מציעים עבורכם שירות קניית ומכירת זהב בסטנדרט איכות הגבוה ביותר במדינה. שנים רבות של ניסיון הביאו אותנו להפוך למומחים בתחום – נשמח לסייע לכם לרכוש זהב בצורה בטוחה, מקצועית ושקופה לכל אורך הדרך. השאירו את הפרטים שלכם עוד היום ונחזור אליכם בהקדם.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!